Kaip Uždirbti Iš “Instagram”?

Jei norite užsidirbti pinigų „Instagram“, tada išmokite dirbti kūrėju, būti rinkodaros specialistu ar parduoti savo produktus. Norint užsidirbti pinigų yra daugiau nei vienas būdas, kaip galite tai padaryti. Kūrėjai eina ten, kur yra pinigai, o kadangi pinigai gausiai plūsta iš konkurentų kūrėjų lėšų, „Instagram“ daro viską, kad į platformą įtrauktų naujų pajamų šaltinių, todėl vis daugiau kūrėjų pereina nuo remiamo turinio prie pajamų iš auditorijos.

Ar galite užsidirbti pinigų „Instagram“?

Žinoma, kad taip. Tiesą sakant, padėti kūrėjams pragyventi platformoje yra pagrindinis „Instagram“ prioritetas, ypač dėl to, kad „TikTok“, „Snapchat“ ir „YouTube“ atsiranda konkurencija. „Instagram” tikslas – būti geriausia platforma visiems kūrėjams ir padėti užsidirbti pragyvenimui, o remiamas turinys ir rinkodara išlieka pagrindiniais kūrėjų uždarbio būdais platformoje. Dabar „Instagram“ deda daug pastangų tiesioginių pajamų gavimo srityje, kur bendrovė atsilieka nuo konkurentų. Naujos tiesioginių pajamų gavimo pastangos, leidžia sekėjams palaikyti kūrėjus transliacijų metu, įsigyjant širdis, kurių kainos svyruoja nuo 0,80 euro centų iki 4,20 eurų.

Kiek pinigų galite uždirbti „Instagram“?

Kalbant apie normų standartizavimą, kūrėjų ekonomika išlieka vis dar skurdi. Kiek pinigų galite uždirbti „Instagram“, priklauso nuo jūsų įgaliojimų, auditorijos dydžio, įsitraukimo, strategijos ir netgi sėkmės.

Šiuo metu yra keturi pagrindiniai būdai užsidirbti pinigų „Instagram“:

  1. Dirbkite kaip nuomonės formuotojas – influenceris, kad paskelbtumėte turinį, kurį remia prekės ženklai;
  2. Būkite filialas, parduodantis kitų žmonių produktus;
  3. Uždirbkite pinigų už savo turinį naudodami patarimus ir skelbimus;
  4. Tapkite verslininku ir parduokite savo produktus.

1 strategija – partneris su prekės ženklu:

„Instagram“ kuria prekyvietę, kad padėtų prekių ženklams ir kūrėjams rasti vienas kitą. Kol kas tinkami kūrėjai gali ir toliau naudoti pajamų gavimo įrankius „Brand Collabs Manager“, dirbti su influencerių agentūra arba susisiekti su atitinkamais prekės ženklais.

„Brand Collabs Manager“ gali naudotis „Instagram“ kūrėjai JAV, turintys:

  • Aktyvias verslo ar kūrėjo paskyras;
  • 10 000+ sekėjų;
  • Daugiau nei 100 valandų žiūrėjimo laiką originaliuose vaizdo įrašuose arba 1 000 bendrų įtraukimų (patinka ir komentarai) per pastarąsias 60 dienų;
  • Neturi turinio pažeidimų istorijos;

Jei norite, kad ši strategija pasiteisintų, ieškokite prekių ženklų, kurie atitinka jūsų interesus, vertybes ir apsipirkimo istoriją ir išsiaiškinkite, kaip įtraukti prekės ženklą į vaizdo įrašą, kurį jau planuojate. Prekės ženklo partnerystė visada yra veiksmingesnė, kai ji yra tikra. Atlikite savo tyrimus ir išsiaiškinkite, ar jums gerai tinka vienas ar kitas prekės ženklas, ar verta kreiptis į jį, ypač jei tai lems ilgalaikę partnerystę.

2 strategija – pasinaudokite filialų nuorodomis:

Partnerių rinkodara leidžia influenceriams uždirbti komisinius iš jų įkvėptų pardavimų. Paklausite, kaip tai veikia? Atsekamos nuorodos ir reklamos kredito kodai, bendrinami įrašuose, istorijose ar „Instagram“ biografijose, leidžia prekės ženklams sekti persiuntimo įtakas. Komisiniai gali svyruoti nuo 10 iki 20%, priklausomai nuo to, ar partnerystė apima mokėjimo už paspaudimą ar mokesčio už įsigijimą modelį, o įtakojantys asmenys, besidomintys filialų rinkodara, gali prisijungti prie partnerių tinklų. Šiais metais „Instagram“ pradės išbandyti vietinį filialų įrankį su kūrėjais JAV ir prekių ženklų grupe, į kurią įeina „Benefit“, „Kopari“, „MAC“, „Pat McGrath Labs“ ir „Sephora“. Šis įrankis leis kūrėjams rasti, bendrinti ir uždirbti komisinius už produktus, pasiekiamus „Instagram Checkout“.

3 strategija – uždirbkite pinigų iš savo turinio:

Kūrėjai turintys auditoriją ir sukūrę turinį, teikiantį pramogų ar informacijos vertę, turi vis daugiau būdų užsidirbti pinigų „Instagram“. Netrukus programoje gali būti pasiekiamos tokios parinktys kaip uždarytas turinys, prenumeratos ir net NFT prekyvietė. Kol kas čia pateikiami pagrindiniai būdai, kaip kurti savo „Instagram“ turinį:

  • IGTV skelbimai: 2020 m. gegužės mėn. „Instagram“ pradėjo dalintis pajamomis už 15 sekundžių skelbimus, rodomus jų IGTV vaizdo įrašuose. Kūrėjams, skelbiantiems ilgos formos vaizdo įrašų turinį, tai gali tapti pastebimu pajamų srautu.
  • „Instagram Live“ ženkleliai: kūrėjai, transliuojantys tiesioginius „Instagram“ vaizdo įrašus, gali uždirbti „patarimų“ iš žiūrovų širdies ženklelių pavidalu. Kai naudotojas perka ženklelį, tiesioginiame pokalbyje šalia jo vardo atsiranda širdies piktograma. Ženkleliai kainuoja nuo 0,80 euro centų iki 4,20 eurų, o vienas žiūrovas per sesiją negali viršyti 210 eurų pinigų sumos. Be ženklelių, „Instagram“ pradeda apdovanoti kūrėjus už pasiektus konkrečius „Instagram Live“ etapus, įskaitant tiesiogines serijas ir bendradarbiavimą su skirtingomis paskyromis.
  • Nuoroda biografijoje: arbatpinigiai per tokias platformas kaip „Buy Me a Coffee“, „Ko-fi“ ir „Patreon“ tapo gana įprasta „Instagram“ praktika, todėl jei manote, kad jūsų sekėjai norėtų paremti jūsų darbą, nukreipkite juos į atitinkamą nuorodą savo biografijoje ar „Instagram“ istorijose.

4 strategija – parduokite savo produktus ar paslaugas:

Nuo nuotraukų filtrų iki prekių ir paruoštų produktų linijų daugelis kūrėjų „Instagram“ kaip verslininkai atlieka dvigubą pareigą. Anksčiau tie, kurie norėjo parduoti savo produktus ar paslaugas programoje, galėjo pasirinkti nuorodą į biologinį kelią arba atidaryti atskirą savo prekės ženklo verslo paskyrą. Netrukus kūrėjai taip pat galės atidaryti „Instagram“ parduotuves iš savo asmeninių kūrėjų paskyrų ir galės naudotis produktų pristatymo įrankiais, be kitų funkcijų. „Instagram“ planuoja, kad kūrėjų parduotuvės būtų prieinamos JAV kūrėjams iki metų pabaigos.

Patarimai, kaip užsidirbti pinigų „Instagram“:

Kad ir kokia būtų jūsų vieta kūrėjų ekonomikoje, šie patarimai padės jums užsidirbti pinigų ir patenkinti klientus bei auditoriją:

  • Raskite savo nišą: nuo gotų veganų influencerių iki vyresnio amžiaus piliečių mados ekspertų „Instagram“ yra vieta, kur žmonės, turintys daug potencialo, gali rasti savo bendruomenę.
  • Apibrėžkite savo kampą: pasidalykite objektyvu, per kurį žvelgiate į gyvenimą, nesvarbu, ar jį formuoja jūsų aistros, interesai, etika, patirtis, užsiėmimas ar visa tai, kas išdėstyta aukščiau.
  • Autentiškumas yra raktas: firminis turinys daugeliu atžvilgių yra ekonominis kūrėjo ekosistemos variklis, tačiau jis neveikia, todėl geriausias patarimas kūrėjams – nuoširdžiai mylėti turinį, kurį ten skelbiate ir jūsų auditorija tai pajus.
  • Išmokite ginti save: derybos su dideliais prekių ženklais ir agentūromis gali atrodyti bauginančios, tačiau svarbu palaikyti teisingus tarifus, kad jūsų karjera išliktų gyvybinga ir išvengtumėte perdegimo. Kalbėdami apie derybų dėl prekės ženklo turinio kainas, įsitikinkite, kad žinote savo vertę ir susipažinkite su tuo, ko prašo prekės ženklas dėl išskirtinumo, rezultatų ir naudojimo. Patikrinkite paskyras, kad palygintumėte kainas ir paketus ir, svarbiausia, nebijokite užduoti klausimų ir pasakyti „ne“, jei kažkas atrodo ne taip.
  • Sukurkite pasitikėjimą skaidrumu: laikykitės skelbimų taisyklių – remiamas turinys, pažeidžiantis taisykles, gali būti pašalintas arba nubaustas, tačiau tai taip pat kelia pavojų, kiek auditorija pasitikės jūsų rekomendacijomis. Kita vertus, įskaitant reklamos atskleidimą, iš tikrųjų sukuriamas patikimumas, nes įrodyta, kad įtakingi asmenys, aiškiai nurodantys savo partnerystę su prekės ženklu, labiau žavi prekės ženklus nei tie, kurie to nedaro. Įsitikinkite, kad naudojate „Instagram“ firminio turinio įrankius ir laikykitės programos reklamavimo gairių. 
  • Nepirkite netikrų sekėjų – tai neveikia ir kažkaip gėda. Štai kaip teisingai padidinti auditoriją: 1. teikite gerą klientų aptarnavimą, nes klientai socialiniuose tinkluose turi didelių lūkesčių dėl prekės ženklų, o įtakos turėtojams asmeninis santykių pobūdis prideda dar vieną pliusą; 2. pabandykite sugrąžinti jūsų auditorijos ir sekėjų ryšį ir efektyviai atsakykite į klausimus ir komentarus, skelbkite šaukimus „Instagram Live“ sesijose, nustatykite ribas naudodami komentarų filtrus ir valdiklius, netiesiogiai arba tiesiogiai bendraukite su savo auditorija. Ši taisyklė galioja ir klientams. Kaip influenceriui, kuris nesilaiko terminų ir nepaiso sutarčių, tai yra greičiausias būdas sudeginti tiltus, todėl siekite kurti savo bendruomenę puoselėdami ilgalaikius santykius ir partnerystę.
  • Reklamuokite savo darbą kitose platformose: sukurkite tinklaraštį arba „YouTube“ kanalą, kad išplėstumėte turinio rinkodarą ir pateiktumėte informaciją, kurios nori būsimi pirkėjai, priimdami sprendimus dėl pirkimo. Panašiai kaip ir naudojant kitas socialinės žiniasklaidos platformas, padidės jūsų pasiekiamumas: naujienlaiškiai el. paštu reiškia, kad jums sekėjai yra svarbiausia, todėl jiems pranešate apie naują savo turinį.
  • Stebėkite tendencijas ir konkurentus: naudokitės socialinės žiniasklaidos stebėjimu ir klausymu, kad galėtumėte sekti pokalbį savo srityje ir tarp konkurentų. „Hootsuite“ nustatykite „Instagram“ skirtus paieškos srautus, kad galėtumėte stebėti, kas vyksta platformoje, o tada nustatykite įspėjimus naudodami „Hootsuite Insights“, kad galėtumėte stebėti, ką veikia jūsų konkurentai visur kitur, taip sužinosite, kokius metodus jie naudoja užsidirbdami pinigų „Instagram“.
  • Nepamirškite stebėti savo „Instagram“ statistikos: stebėkite, kas veikia jūsų auditoriją, o kas ne, ir atraskite sau mylimą veiklą, kuri padės užsidirbti.